3 Ağustos 2011 Çarşamba

Haftasonu Gezmesi..

Ve iştee BaykuşHane'nin ilk kombini...

Geçtiğimiz hafta sonu sıcaklardan bunalıp kendimizi dışarıya attığımızda ilk kombin fotoğraflarını da çekmiş olduk. 


Göl kenarında görmüş olduğunuz bendeniz, yani BaykuşHane sahibelerinden ilki.. Daha kaç sahibesi var bu blogun diyenler için; sonraki postları takip etmenizi öneriyorum..

Yaz günlerinin vazgeçilmezi, ana rengi belki de, beyaz.. ve benim en sevdiğim kombinasyonlardan biri; jean & beyaz gömlek birlikteliği.. Göğüs kısmındaki fırfırlarla hareketlilik kazanan bu gömlek İpekyol tasarımı..


Son yılların en vazgeçilmezi ise rahatlığı ve şıklığı ile ipek şallar.. İpek şal denildiğinde akla gelen ilk marka elbette İpekevi.. Bu yüzden Bursa'da oturanların hep şanslı olduğunu düşünmüşümdür..




Ve işte bu yazın en severek aldığım parçası; hasır dolgu topuklu kırmızı sandaletleriimmmmm.. Mağazada görür görmez benim olması gerektiğine karar verdiğim bu sandaletler Zara'dan.. Tüm yaz boyunca bu inanılmaz rahat sandaletleri ayağımdan çıkarmayı düşünmüyorum..



Görmüş olduğunuz çanta özünde notebook çantası olmakla birlikte, ben portföy olarak kullandım. Fiyonkların cazibesinden olsa gerek, bu çantayı da çok severek kullanıyorum.. Markası Stradivarius..



Hediye edildiği andan itibaren hiç çıkarmak istemediğim, ama çizilecek diye de endişelendiğim saatim Lacoste marka.. Beyaz tasarımıyla yaz için en kullanışlı modellerden..

Ve ilk kombin postunun sonu..

Takipte kalın ;)

XOXO



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder