15 Eylül 2011 Perşembe

Alışveriş, Alışveriş, Alışveriş..


Ramazandı, bayramdı, tatil dönüşü sendromu derken, (iş çıkışı eve gitmeden yapılan ayaküstü alışverişleri saymazsak tabi) şöyle sabahtan çıkıp akşama kadar alışveriş yapmayalı baya zaman olmuş sanırım. İnsan sağlığı için bu kadar önemli bir aktiviteyi ihmal etmiş olmanın tedirginliği içerisinde bu hafta sonu için önceden yapılmış tüm planlarımızı iptal etmiş bulunmaktayız, çünkü daha öncelikli bir planımız var: Alışveriş!!!!...

İşte bunlar da, bahsettiğim iş çıkışı alışverişlerinden alınanlar..


Daha önceleri kare eşarpların binbir deseninden seçim yapmak ne kadar zor olduysa, şimdi de İpekevi şalların binbir renginden seçim yapmak o hayli zor.. İnsan tüm renk tonlarına sahip olmak istiyor. 

Diğer tüm renklerde gözümüz kalarak bu mavi ve kırmızı tonlarını İpekevi Şal Koleksiyonumuza ekledik.


Yaz sonu indiriminden aldığımız bu tuniği Roman'a uğrayan herkes hatırlar sanırım.. 
Beyaz pantolonun üzerinde gerçekten şık duruyor..


 Bu romantik terlikler de Nine West indiriminden.. Açık mavi ve siyah renkleri de vardı..


Ne demiş atalarımız;
"Alışveriş ruhun gıdasıdır" =))




1 yorum:

  1. merhaba ben geldim...
    ipek evinin şallarını bende çok beğeniyorum :))
    güle güle kullanın...

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...

    sevgiler...

    YanıtlaSil